AzaLeo писал(а):Если кто-нибудь пользуется картой Укрсиббанка, подскажите,
А если не пользуются, но хочется поумничать?
AzaLeo писал(а):Погуглил, но внятного ничего не нашел, в том числе и на сайте банка.
Ну чего не нашел, нуно зарегиться
у системі «Керування рахунком» Для підключення
за допомогою банкомату УкрСиббанку необхідно виконати наступні дії:
вставити картку в банкомат і ввести PIN-код;
вибрати в головному меню пункт «GSM-банкінг»;
виконати дії згідно з вказівками банкомата (ввести і підтвердити номер телефону);
отримати чек з банкомата після завершення операції.
Послуга активується одразу після підключення. На підтвердження цього надходить SMS-повідомлення.
Для підключення
при зверненні до відділення УкрСиббанку Вам достатньо надати співробітнику відділення оригінал паспорту та заповнити заяву на підключення послуги «GSM-банкінг».
Для підключення
при зверненні до інформаційно-довідкової служби УкрСиббанку достатньо виконати наступні дії:
зателефонувати за номером 0 800 505 800 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в Україні);
надати оператору інформацію, необхідну для Вашої ідентифікації;
назвати номер телефону, на який будуть надходити SMS.
https://my.ukrsibbank.com/ua/personal/c ... banking/#1
и дальше все по писаному.
Ласкаво просимо до сервісу електронного банкінгу "Керування рахунком" для фізичних осіб!
Для реєстрації в системі зверніться до будь-якого відділення АТ "УкрСиббанк"
https://secure.my.ukrsibbank.com/web_ba ... elcome.jsf
Якщо Ви вже зареєстровані у системі «Керування рахунком», ознайомтесь з інструкцією користувача системи та скористайтесь
Особистим ключем і паролем для входу до системи.
https://my.ukrsibbank.com/common/upload ... uvacha.pdf
Під час реєстрації клієнта автоматично створюється канал доставки повідомлень (тип каналу – SMS,
в полі "Телефон" – номер мобільного телефону клієнта) і подія – "Про відхилення платежу банком".
Увага! В цілях власної безпеки необхідно відразу налаштувати повідомлення про вхід до системи.
Якщо необхідно створити додатковий канал доставки повідомлень, потрібно скористатись меню
"Налаштування повідомлень" (посилання "Канали доставки", кнопка "Створити"). Необхідно вказати тип
каналу (SMS або e-mail), ввести в полі "Телефон" номер мобільного телефону в міжнародному форматі
(наприклад, +380671234567) або адресу електронної пошти в полі "E-mail" відповідно, назву каналу в полі
"Назва" та натиснути кнопку "Зберегти". Канал можна відредагувати або видалити, натиснувши кнопку
"Редагування" або "Видалення".
Налаштування подій, за якими відправляються повідомлення, виконується після натискання на
посилання "Розсилка повідомлень", далі – на кнопку "Створити". У відповідному полі необхідно обрати
створений канал доставки, потрібну подію, за потреби вказати допоміжні реквізити згідно обраного типу
повідомлення (наприклад, обрати зі списку номер рахунку та/або вказати мінімальну суму операції). Після
завершення введення даних необхідно натиснути на кнопку "Зберегти". Налаштувати подію необхідно для
кожного потрібного рахунку.
SMS-повідомлення відправляються в латинській транслітераціїДобавлено спустя 7 минут 54 секунды:Вообщем, я так понял, лучше идти в отделение
лично, что бы подключить себе "Всё включено" ))
https://my.ukrsibbank.com/common/upload ... onBox.html